Програмна част на системата ГЕЙТ 2000
Системата ГЕЙТ 2000 използва визуален графичен интерфейс, познат от стандартните продукти на Windows и това я прави бърза за усвояване и лесна при работа. | |
Системата ГЕЙТ 2000 дава отлични възможности за контрол на достъпа до различните места на даден обект или група от обекти, както и за точно отчитане на работното време на персонала, независимо от работното време и работното място. | |
Системата ГЕЙТ 2000 предоставя информация във вид на различни справки за присъствията, закъсненията, отсъствията от работа по различни причини (командировки, отпуски, болнични, самоотлъчки и др.) на потребителите на такава информация – ръководители, началници на отдели и друг управленски персонал. Имайки тази информация, висшето мениджърско ръководство може да взема правилни решения при управлението на работната сила. | |
Програмната част на системата ГЕЙТ 2000 е изградена на модулен принцип. Тя е предвидена да работи под WINDOWS ‘98 / NT /2000 / XP / 7 и служи за справки, актуализация и поддържане на базата данни, в която се съдържа информацията за: | |
- данни за служители и работници; - дефинирани работни смени; - входно/изходните точки за дадения обект; - индивидуалните номера на идентификаторите, разрешени за вход/изход; - данни на лицата, за които е осигурен достъп; - достъпа на лица до обекти, ограничения за период, за дни от седмицата и др. |
|
Програмната част на системата дава следните възможности и по-важни функции: | |
- генериране на справки в базата данни на упълномощени за това лица (ръководители, мениджъри, началници на отдели). Справките дават възможност да се извлече и разпечата информация за: | |
1. Форма 76 за период от време (реален присъствен график за служители); 2. Присъствие на служителите за смяна; 3. Присъствие на лице за период от време; 4. Хронолигия на регистрация за точка; 5. Генериране на справка по избрани от потребителя критерии (филтър) и др. |
|
- наблюдение в реално време на избрани входно/изходни точки; - работа на няколко потребителя в мрежа; - добавяне на нови и изтриване на стари невалидни номера на идентификатори, разрешаване или отнемане правото на достъп до обект или входна точка, както и определяне на времево ограничение за седмицата за всяка карта; - архивиране на данни за изминали периоди; - on-line зареждане на коригираните данни в терминалите; - непрекъснат обмен на данни и команди с терминалите; - реализиране на функцията „Контрол на зони” (Anti-pass back); - реализиране на функцията „Зона под охрана”; - своевременно информиране при възникнали нередности и неизправности в системата; |