ACT BG website

Банер
Bulgarian (Български)English (United Kingdom)

Lenovo стартира Lenovo DO Tour в Източна Европа

Е-поща Печат PDF
There are no translations available.

Глобалният производител на персонални компютри Lenovo стартира пътуващото шоу Lenovo DO Tour в Източна Европа, което ще премине през девет държави. През периода 25 август 2011 г. до 16 октомври 2011 г. уникален камион на Lenovo ще посети Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Сърбия, Румъния, България, Гърция и Турция. По време на турнето Lenovo ще представи последните продукти и технологии на компанията, ще се срещне отблизо с потребителите и ще влезе в пряк контакт с тях. Камионът ще бъде в София на 26 септември.
“Турнето DO Tour е част от стратегията на Lenovo да се фокусира върху онези хора, които ние наричаме „DОers”. Ние не просто произвеждаме настолни и преносими компютри, а искаме да помогнем на нашите клиенти – без значение дали те са млади предприемачи, хора на изкуството, бизнесмени или студенти – да бъдат по-добри в ежедневната си работа и да сбъдват мечтите си, като използват изключителните инструменти, които Lenovo предлага,” казва Емес Биро, маркетинг мениджър на Lenovo за Източна Европа и Турция. “Искаме да дадем възможност на нашите потребители да докоснат и да почувстват най-новите ни продукти и технологии - лаптопи, компютърни конфигурации, а също и нашите нови таблети, които в момента пускаме на европейския пазар.”
В рамките на 37 промоционални дни и на 17 различни локации, представянето на продуктите и технологиите на Lenovo на ще бъде на разположение на десетки хиляди посетители, в това число стотици бизнес партньори и журналисти. Публиката на всяка от локациите ще може да се запознае с най-новите продукти, да получи консултация и съвет и да се възползва от специални оферти в рамките на промоцията. Посетителите ще имат възможността да се насладят на изпълненията на местни „DОers” във всяка от страните – музиканти, изпълнители и т.н., да играят на ексклузивни игри, представящи портфолиото на Lenovo, и да спечелят много подаръци.
Едновременно с пътуването на шоуто, Lenovo DO Tour може да бъде проследено и онлайн. На адрес www.lenovodotour.com посетителите могат не само да видят най-новата информация за камиона на DO Tour, но също и да участват в онлайн конкурса за потребители, които отговарят на профила „DОer”. Участниците в състезанието могат да се присъединят към деветте предизвикателства по теми като „Околна среда”, „Достъп до технологии”, „Забавление”, „Изкуство и дизайн”, „Представяне и бързина”, „Реклама” и други. По един лаптоп Lenovo за всяко едно от 9-те предизвикателства и едноседмично пътуване до Пекин, Китай са наградите, които очакват победителите в конкурса.

Източник: mytech.bg