Контрол на достъп | Описание

Печат

Общо описание

Системата за контрол на достъпа и работното време "ГЕЙТ 2000" дава възможност за управление на достъпа до входове и помещения в сгради с различно предназначение, пешеходни и транспортни портали и др. Наред с това системата предоставя възможности за точно отчитане на работното време на персонала независимо от работното място и график. Системата използва идентификатори с безконтактно дистанционно четене (RFID радиочестотни карти). Отпечатването на лого, снимка, име и други данни превръщат картата в идентификатор и за физическата охрана на обекта.

Възможности

"ГЕЙТ 2000" е резултат на петнадесетгодишен труд и опит, които ни дават основание да кажем, че сме достигнали максимално изискванията, които се предявяват към системите за контрол на достъпа и работно време. Конфигурирането й е в зависимост от изискванията на ползвателите и спецификите на обектите. При необходимост тя може лесно да се разширява или променя, без да са необходими допълнителни усилия от страна на клиентите. Основните качества, които я характеризират са:   

Системата използва интуитивен визуален графичен интерфейс, познат от стандартните продукти на Windows и това я прави бърза за усвояване и лесна при работа. Има разработени версии на български и английски език, но при желание от клиента може да се добави и друг език. На управленския персонал се предоставя информация във вид на различни справки за присъствията, закъсненията, отсъствията от работа по различни причини (командировки, отпуски, болнични, самоотлъчки и др.). На базата на тази информация, висшето мениджърско ръководство може да взема правилни решения при управлението на работната сила.

Използването на идентификатори с безконтактно дистанционно четене има следните предимства:

Програмната част на "ГЕЙТ 2000" е съвместима с операционните системи WINDOWS ‘98/NT/2kPro/2kServer/XP/7 и служи за настройка, актуализация, справки и поддържане на базата данни, в която се съдържа информацията за:

 pic1

 pic2

Някои по-важни функции:

          1. Форма 76 за период от време (реален присъствен график за служители);

          2. Присъствие на служителите за смяна;

          3. Присъствие на лице за период от време;

          4. Хронология на регистрация за точка;

          5. Генериране на справка по избрани от потребителя критерии (филтър) и др.

 pic3

 pic4


pic5